donderdag 23 juni 2011

Battle Of the geleyeliner!




depoederdoos had gister een vraag over gel eyeliners wat wij vonden van de catrice geleyeliner. nou die valt voor een budget erg tegen geeft af is niet mooi zwart. en te zacht. daarom kwam ik op het idee om de geleyeliners een battle tussen de geleyeliners te houden. eerst even een foto van de geleyeliners die ik heb



1. Catrice geleyeliner kleur: black jack with jack black
2. ELF kleur: black
3. Mac Fluidline kleur: macroviolet
4. Essence Geleyeliner kleur: midnight in paris




De volgorde van de eerste foto klopt niet helemaal met de tweede dus weer lijstje en mijn mening.

1. Elf: ik vind het een hele handige mooie eyeliner zit ook een mooi kwastje bij om aan te brengen. is een mooie zwarte streep blijft ook erg lang zitten.
2. Mac: eigenlijk zelfde enige verschil geen kwastje er bij en is ook een stuk duurder dan die van elf blijft wel iets beter zitten.
3. Essence: kleur is mooi blijft goed zitten is erg moeilijk er af te halen. voor de rest een fijn budget merk geleyeliner
4. Catrice: vind ik de minst fijne werkt niet fijn, is voor mijn ogen niet fijn doet pijn. niet mooi zwart. heel dun. enige voordeel zit in een grootpotje.


de beste uit de battle zijn:
De mac fluidline 8.0
Elf eyeliner: 8.1


2 opmerkingen: