dinsdag 28 juni 2011

Winactie

even tussen alle drukte door weer een winactie. heb het heel erg druk gehad een tijd en ben blij dat ik weer kan bloggen. dus daarom ook de reden dat ik weer is een winactie op touw zet. met behulp van hyki.nl

Wat kun je winnen ? de armband internet godin





wat moet je doen?
Een comment achter laten waarom jij graag het armbandje wil en vertellen dat je mee doet
@dollishCake en @HykiNL volgen op twitter
alsje geen twitter hebt is niet heel erg
mij op bloglovin volgen

RT dit bericht als je twitter hebt
RT Win een internet godin armband van @HykiNL bij @DollishCake volg ons en kijk voor meer info op http://tinyurl.com/6c6epcm en maak kans


Winactie loopt tot vrijdag 15 juli tot 12 uur.

7 opmerkingen:

  1. Leuke actie! Mooi armbandje dat echt een plaatsje om mijn pols verdient! Waarom? Omdat ik the one and only Internet Godin ben! ;) Of dat denk ik tenminste toch graag van mezelf... ;) Haha!
    Ik volg de beide accounts op Twitter (@Natje_9999) en heb de tweet de wijde wereld in gestuurd, deze vind je hier: https://twitter.com/Natje_9999/status/85779560725090304
    Ok via Bloglovin volg ik je en ik heb ook nog effe snel dit artikeltje geliked! :)
    En ja hoor, via GFC ben ik ook een trouwe follower! :) Natje_9999 is mijn Google naam! :)

    Ik duim alvast! :)

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke winactie! :)
    Ik doe meee!
    Waarom ik die armband wil?
    Ik voel gewoon dat het armbandje het bij mij heel erg goed gaat krijgen. Dus doe het niet alleen voor mij maar ook voor dat mooie armbandje. Zo'n mooi armbandje verdient toch het beste?
    - Ik volg je op bloglovin.
    - Ik like dit artikel op bloglovin! :)
    - Ik volg je op twitter.
    - Ik heb het bericht getweet: https://twitter.com/#!/Makeuppweblog/status/86075221181857792

    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaron ik t armbandje wil winnen ?
    gewoon omdat ik m verdien !
    haha , nee ik heb net n hele zware operatie achter de rug
    die heel erg zwaar tegen is gevallen
    zowel geestelijk als lichamelijk
    en dan kan zo'n mooi armbadje mij echt weer opvrolijken en blij maken
    -liefs van mij -

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk ik doe mee :D ik zou deze graag willen winnen omdat deze armband echt super pretty is en ik nog niet echt een mooie armband heb om naar werk of school te dragen :)

    ik volg via GFC, bloglovin en beide twitters!

    http://twitter.com/#!/femketje/status/86085398492758016

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi armbandje!
    ik hou ervan, mooi en simpel.. dat staat zo vrouwelijk! zonder allerlei gekke dingen die eraan bungelen..
    ik doe dus graaag mee aan je winactie!
    ik heb helaas geen twitter, maar volg je wel op bloglovin! :)

    Liefs, Deborah
    (deboraap@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee hoor, ik had gister al getweet, maar kon niet commenten. Ik wil hem winnen voor een vriendin. Gewoon om kado te geven :)
    Ik volg je al en heb geliked :)

    tweet: https://twitter.com/#!/Joytjej/status/86449620061929475

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee om kans te maken op zo'n hippe armband. Laat de Godin in je los, zal ik maar zeggen.
    Ik volg jullie op twitter en heb de tweet getweet, kijk maar:http://twitter.com/#!/DollishCake/status/88248773788188674

    Liefs, Alesanne

    BeantwoordenVerwijderen