dinsdag 5 juli 2011

Lush Dirty revieuw door Jurre



De lush heeft sinds een tijdje een mannenlijn met de naam Dirty. daar zit ondermeer scheerschuim,douchgel en gel in. Ik en Jurre waren paar weken terug in Amsterdam en gingen ook even langs de Lush. Want daar wou ik graag heen heb daar paar dingetjes gekocht en ook de dirty douche gel voor de man voor Jurre.




Jurre zen mening: Dit was het enige product van de collectie die ik echt wou proberen vond de rest minder kwa geur enzo. De geur van de douche gel ik erg aanwezig hij ruikt erg naar tandpasta wat ik erg jammer vind. Heb liever een hoe zeg je dat mannelijk geurtje er aan zitten. Het was erg leuk om dit een keer uit te proberen voor Klau. Er komen in de toekomst nog meer revieuws van mij.


Groetjes

Jurre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten