dinsdag 4 januari 2011

Catrice Floralista collectie

De nieuwe collectie van catrice die per februari 2011 als limited Edition in de winkel te liggen.
Opvallent aan deze collectie dat het hele vrolijke zachte kleuren zijn heel erg Lente achtig. Ik vind de kleuren erg leuk en zijn echt de tinten waar ik vrolijk en blij van word. En zoiets heb van die wil ik heel graag hebben.



de Paarsachtige oogschaduw heeft de naam Berry Fairy gekregen & de roze de naam Coral's enchanted garden(€2.79) De grijze heeft de naam First Fog, De mooie velle groen heeft de naam Grasshopper Die zou ik graag een keer willen uit proberen.(€2.79) deze Bruin achtige grijze kleur heeft de naam Walk in the Clouds(€2.79) De lipglossen van De collectie zijn ook heel erg mooi voor iedereen wat Voor mensen die van lichte en donkere lipgloss houden. ze zijn in de kleuren Pink Spring, Coral's Enchanted Garden, Morning Dew(€ 3,79)
Het oogpotlood is niet zoals normaal zwart, bruin, blauw. Het is een heel zacht licht kleurtje daarom ook de naam Morning Dew (€ 1,79)
De blush van de nieuwe collectie is gesplitst in twee kleuren roze. Met de naam As lively As Ever(€ 3,99) De eerste kleur van de nagelak is Pink Spring en de tweede Coral's enchanted Garden(€ 2,49)
De eerste lak Lavender Breeze en de bruin achtige Walk in the Woods.
Ik kan niet wachten tot februari. Helaas duurd het nog paar weken. Wat vinden jullie ?


Gemaakt: Klaudia












1 opmerking:

  1. Ik vind vooral de verpakking mooi. (:
    De kleuren weet ik nog niet ;p

    BeantwoordenVerwijderen