zondag 2 januari 2011

Win actie


Wat kun je winnen? Je kunt een lipgloss met lipbalsem van de I Love collectie in je favoriete geur winnen.



Wat moet je daar voor doen mij op http://twitter.com/DollishCake, http://www.bloglovin.com/en/blog/2220679/dollishcake, google friends, volgen. Als je iets niet hebt geen ramp je kan gewoon mee doen.



Retweet dit. RT: Win actie I Love… Collectie Je kan Lipgloss en balsem winnen. Follow @DollishCakehttp://dollishcake.blogspot.com/2011/01/win-actie.html



Ik zou graag willen weten waarom jullie dit willen winnen In een comment. En Graag wil ik weten Welke jullie willen winnnen in een mail En jullie gebruikers naam van twitter. Email is: strawberry_licious@live.nl.

De actie loopt tot 1 februari 2011


Jullie kunnen kiezen uit:



I love.. Coconut & Cream


I love.. Rasberry & Blackberry


I love.. Vanilla & Ice cream


I love.. Strawberry & Milkshake


I love.. Mango & Papaya


I love.. Lemons & Limes

15 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke winactie!! Ik doe graag mee, waarom? Omdat mijn droge lippen door de winter wel wat lekkere créme kan gebruiken nu! En door de heerlijke geuren kom ik helemaal in de voorjaars stemming!! ^_^

    Ik volg je nu op Bloglovin', GFC & bericht op Twitter staat hier: http://twitter.com/evelien1987/status/21585935799947264

    Ik ga je nu mailen!!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe, ik wil dit echt heeeel graag winnen, want ik hou van lippenbalsems! Ik heb zo vaak droge lippen dus dat kan ik goed gebruiken. (:
    & met een smaakje is al helemaal lekker. Hier wordt ik dus super hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goeiemiddag!
    waarom ik wil winnen?
    omdat de geur van i love... coconut and cream me weer terug brengt naar de heerlijkste vakanties in tijden.
    vorig jaar zomer ben ik in hawaii geweest en de geur die in het hotel rondhing is dezelfde geur als die van coconut and cream.

    groetjes,
    kimberley

    ps. door dit rare winterweer zien mijn lippen er niet uit dus dat is dat een mooie bijkomstigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoei ik wil heel graag winnen omdat ik graag mijn lippen verwen =D Ik volg je iig op GFC en Twitter. Ik mail je nog ff =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag winnen omdat ik al kei vaak met dit product in mijn handen heb gestaan, maar steeds niet heb meegenomen terwijl ik hem wel graag wil. Ik volg je op Bloglovin (mwpzunde[at]gmail[dot]com), GFC (Mandy van Zundert) en twitter (mwpzunde) en dit is mijn tweet: http://twitter.com/#!/mwpzunde/status/21875660800655360.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee! Wat een leuke winactie, ik wil graag meedoen! Ik volg je overal (GFC naam: marieke_wiebenga, twitter naam: @mariekewiebenga) en dit is mijn retweet: http://twitter.com/#!/mariekewiebenga/status/22008212563693568
    Ik zou graag willen winnen omdat ik nu ik dit schrijf zulke ontzettend droge lippen heb, vol met velletjes. Dit heb ik heel vaak in de winter en ik heb nog steeds niet hét lipproduct ervoor gevonden. Misschien vind ik dat door middel van deze winactie, dat zou natuurlijk super zijn! Ik ga je zo mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoejs ik doe ook gezellig mee!
    ik volg je met alle 3

    Twitter: http://twitter.com/#!/mrslauralovett/status/22333479932923904

    Nu kan ik wel heel een verhaal op hangen dat ik ook graag wil winnen omdat ik droge lippen heb. Maar dat is niet behoorlijk orgineel meer is het niet? Aangezien iedereen dat al geroepen heeft :). Ik wil eigenlijk gewoon winnen omdat ik het een ontzettend leuk merk vind en er erg benieuwd naar ben! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Ik had graag de I love Mango en Papaya gewonnen.

    Waarom? Ik gebruik redelijk veel lipgloss omdat mijn lippen anders zeer snel uitdrogen 
    En Mango is mijn favoriete fruit. Ik blijf ervan smullen ^^

    mijn twitter: http://twitter.com/#!/Poesj_/status/21588134458294272

    Groetjes
    Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil dit winnen, omdat ik veel werk, mijn lippen worden daar op een of andere manier zo droog van. Ik heb geen idee hoe het kan! ook is het winter en mijn lippen drogen snel uit en zitten vol met velletjes. Ik vind dat ze wel wat extra verzorging verdienen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil dit winnen, omdat ik veel werk, mijn lippen worden daar op een of andere manier zo droog van. Ik heb geen idee hoe het kan! ook is het winter en mijn lippen drogen snel uit en zitten vol met velletjes. Ik vind dat ze wel wat extra verzorging verdienen!

    Mijn twitter is http://twitter.com/#!/RomyMBCL
    (sorry voor de twee berichten, maar was mijn twitter er vergeten bij te zetten ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love.. Rasberry & Blackberry

    Deze zou ik graag winnen. Ik volg je op bloglovin en twitter en heb getwitterd over je actie!

    De lippenbalsem lijkt me helemaal te gek, en ik ben dringend toe aan iets anders als Vaseline ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik stuur je zo even een mailtje!

    Ik volg je iig (zowel twitter : xNadiaBbii als bloglovin)

    http://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/24534135624179712 mijn tweet :D

    Goh ik zie gewoon vaak dat bloggers iets winnen omdat ze zo voor elkaar reclame maken, natuurlijk veralgemeen ik dit niet, en is dat niet overal, maar het gebeurd wel :)
    Natuurlijk zou ik graag willen winnen! Vooral nu dat ik mijn eigen keuze kan doorgeven, helemaal te gek :D
    Allemaal geweldige geurtjes ! Je zou me zo gelukkig maken :D

    liefs Nadia! xoxo & mijn complimenten voor je site!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht .. ik sla deze winactie over. Toen zag ik vandaag allemaal 'I Love ..' producten in de Douglas staan& besloot ik even een kijkje te nemen, omdat het er zo mooi uit zag, en omdat ik dit artikel nog in gedachten had.

    & nu? Nu wil ik hebben, hebben, hebben! haha. Ik ben een groot fan van de geur van kokos, en die geur is goed aanwezig bij 'I love .. Coconut& Cream'. Heb wel 5 minuten staan ruiken denk ik, haha. Heb nog niks gehaald, omdat ik mn pinpas niet bij me had, dom .. ik weet het. Heel hard geduimd dat ik nog mee kon doen aan deze actie, & gelukkig kan het nog! Hooray! :)

    Volg je al op bloglovin, & ga je zo even volgen op twitter& Google Friends. Het berichtje is al geRT'd, en heb je ook gemaild!

    Liefs,
    Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! Ik doe mee en volg je op bloglovin en Google friend Connect.
    I love.. Strawberry & Milkshake
    Waarom ik wil winnen?
    Omdat ik nog nooit van het merk heb gehoord en het ziet er superleuk uit!
    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen