zondag 2 januari 2011

Pupa Nail art kit















Pupa Nail A

rt K

it (Crackle Polish

)






Prijs per setje:
€11,90
Verkrijgbaar bij: Alle pupa verkooppunten

Verkrijgbaar in onderstaande kleuren:
  • Wit & violet
  • Silver & black
  • Gold & rouge
Wat is het?
Pupa onthult de professionele geheimen voor e
en vlekkenlo
ze home-made Nail Art look.Altijd perfect, betoverend en & onberispelijk! 2 lagen nagellak die in een handomdraai de meest schitterende en betoverende nagels creëren.

Het
pakketje bestaat uit:
ART BASE; glossy nagellak met een metallic finish.
ART TOP; Deco coat met een matte finish
STAP 1; Breng een dikke laag ART BASE aan o
p de nagels en wacht 4 minuten.
STAP 2; Bre
ng een dikke laag ART TOP aan in één beweging en strijk niet terug in tegengestelde richting. Voor e
en glanzende finish breng de Fix & Shine top coat aan.
bron: http://shop.sa
lonaloe.nl/make-up/nagels/pupa-
nailart-kit-3-kleuren.html

Ik had mijn setje ook besteld via deze website. Ik had de kleuren wit (zilverachtig) & violet besteld.

Het kwam vrij vlot binnen nadat ik het besteld binnen dus deze website is zeker een aanrader om bij te bestellen.

Op Pupa zelf kun je ook bestellen maar daar is momenteel alleen nog het setje wit & violet verkrijgbaar.

Hieronder het voorbeeld:


Ik heb het vandaag uitgeprobeerd en hieronder het resultaat:

Mijn mening over dit product:
Het is een geweldig product. Het is zeer makkelijk aan te brengen.
Je moet wel vrij snel werken na de eerste laag om het mooiste effect te krijgen.
Een tip is ook om de 2 de laag niet over de gehele nagel te doen, daardoor krijg je nog een mooier effect.
Ik heb ook nog een top coat eroverheen gedaan voor het ultieme effect!

Het leuke aan dit product is ook dat je krijgt wat er beloofd wordt!
Het effect is echt heel apart en mooi en hiermee zul je zeker opvallen!


Eindcijfer: 10
* het is een hoog cijfer maar ik zou van dit product nog geen minpunten kunnen opnoemen vandaar dat het zeker een 10 verdient.
Als de nagellak snel van de nagels afgaat dan zal ik hier nog op terug komen maar tot nu toe is het zeker een product dat om aan te raden is bij al je vriendinnen!!

Gemaakt door: Esmée



2 opmerkingen:

  1. ziet er erg mooi uit! ik had een keer zo nagellak die dat ook zou moeten doen. nou niet dus. )=

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook de lak gekocht. even toevoegend aan de post hele kleine potjes. voor het geld. en heb er nou een ander lakje onder gegooit vind ik hem opzich iets mooier

    BeantwoordenVerwijderen