dinsdag 28 december 2010

Follow my blog with bloglovin



De nieuwe collectie van catrice is heel erg kleur rijk. Vind de kleren zoals de roze,paarse en blauwe erg mooi. ik heb zelf al een paar van de nieuwe collectie gehaald. Omdat er bij kruidvat toch een aanbieding was van catrice de 1+1 gratis actie. De kleuren zijn erg mooi dat valt mij niet tegen. Maar de nagellak zelf vind ik wat minder door dat het erg dik is en niet echt lekker smeert. Ze hebben eigenlijk hun oude stijl aan gehouden al vind ik de oude nagellakken van catrice een stuk beter smeren. Heel mischien leren ze wel van wat ze aan deze hebben fout gedaan. Voor de rest is het voor de prijs wat je er voor moet betalen toch wel redelijke kwaliteit. Als je de Essence nagellak er bij pakt die minder duur is. Is de kwaliteit van Essence toch beter maar daar heb je wel een stuk minder keus in helaas en de potjes zijn ook een stuk kleiner. Een van deze dagen krijgen jullie ook nog een paar swatches te zien van de nagellak die ik heb gekocht van de nieuwe collectie.



Gemaakt door: klaudia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten