maandag 27 december 2010


De i love… collectie is alleen te verkrijgen bij douglas. Het is daarom een erg exclusieve lijn en ook nog erg betaalbaar. Door de prijs van 3.50 tot ongeveer 15 euro zou je zeggen dat het niet een van de beste producten is. Al is dat minder waar de i love.. collectie is een erg leuke frisse en zoete collectie met daar in de bad/douche producten zoals douche gel, scrub crème, body milk, body-butter. Daar bij heb je ook nog de lippebalsems en de lipglosses die ook erg lekker zijn. Ik zelf heb van de collectie alleen maar 2 douche gels, van alle soorten een lippebalsem en de i love.. coconut & cream body-butter en de lipgloss er van. Ik vind de i love.. collectie helemaal geweldig want ik hou heel veel van zoet. Al valt mij de i love strawberry & Milkshake van douche gel erg tegen het is voor een douche gel veel te zoet. Daarin tegen is de I love.. Coconut & cream douche gel heel aangenaam. Daar heb ik meer het gevoel bij dat ik lekker in een cocos milkshake ben beland. Over de butter heb ik ook niet echt veel te klagen mijn huis word er lekker zacht van en het ruikt ook nog eens super. De lekkerste van de lipbalsem heb ik eigenlijk niet vind ze allemaal super dankzei mijn vriendje heb ik ze alle 6 maar als ik moet kiezen gaat mijn voor keur uit naar de i love.. Coconut & cream. I love coconut kan der niks aan doen. Ik zal de collectie hier onder even opschrijven. Hoop van jullie te horen welke jullie het lekkerste zullen vinden en welke jullie er van wel zouden willen. Binnen kort een win actie van de i love… collectie.



I love.. Coconut & Cream

I love.. Rasberry & Blackberry

I love.. Vanilla & Ice cream

I love.. Strawberry & Milkshake

I love.. Mango & Papaya

I love.. Lemons & Limes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten