vrijdag 17 december 2010

Shoplogg Zwolle met Swatches

Ook al was het gister erg slecht weer ben ik toch gaan winkelen in zwolle en toen ik thuis kwam was daar de boozy shop bestelling dus ik was super blij :D

Ik heb daar het volgende gekocht:
Jammer genoeg niet hele beste fotos.

Eerste foto:

  • Witte sloffen met belletjes (Schoenenreus)
  • Alice in wonderland dvd (Freerecordshop)
  • 3 Oogschaduw kwasten (Hema)
  • Jip en janneke roze oogschaduw(Hema)
  • Duo oogschaduw licht en donker roze. (Hema)
  • Oog schaduw Basis (hema)

Boozy shop:

  • NYX Oogschaduw basis

  • NYX Glitter oog schaduw pallet
  • NYX Ultra pearl mania roze

Swatches Boozy Shop en Hema make up:















De Pearl roze versie van de boozy shop valt heel mooi pakt ook erg mooi op de huid.
Enige nadeel vind het heel moeilijk uit het kleine flesje te halen. Ervaring leert gelukkig.
De hema Make up valt ook erg mooi en is mooi betaalbaar. En voor de prijs heb je wel redelijke kwaliteit. Ik vind zelf de Jip en janneke dat is op de tweede foto de eerste swatches het mooiste. Hij is lekker vel roze Ik hou van roze dus dat komt erg mooi uit.


Ik heb het op me ogen gedaan en er foto van gemaakt. Hier onder de fotos:





Hier voor heb ik gebruikt:

  • Oogschaduw basis NYX
  • Oog potlood Essence
  • Duo oog schaduw van de hema.
  • Essence Mascara Waterproof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten