woensdag 15 december 2010

Swatch en product

Ik las in het kruidvat foldertje dat er een aanbieding was van Essence producten 3 voor de prijs van 2. Ben nooit graag duur uit met make up enzo. Dus ben ik vanmiddag eens gaan kijken.

en dit heb ik gekocht:














Essence Pocket Beauty glamour to go : € 2,79
Essence Colour en shine (paars): € 2,79
Essence Eyeshadow (grijs en roze): € 2.25
Essence Long lasting Eye pencil(zwart): €1,29
Ik vind toch dat ik vrij goedkoop uit was. De eyeshadow roze en grijs heb ik gratis gekregen.


Hier onder komen de Swatches:













Essence pocket beauty:
Ik vind Zelf de Donker blauwe en de licht blauwe het mooiste uitvallen. De zwarte is eigenlijk niet wat ik verwachte Had hem iets zwarter gewilt. Van de tweede foto Vind ik Toch wel de roze en de paarse de mooiste twee Grijs en wit zijn niet mooi uit gevallen en de bruine is gewoon niet mijn kleur. Ging mij eigenlijk meer om de andere leuke kleurtjes.














Essence Colour & shine Eyeshadow (paars):
Vind Het een erg mooi kleurtje pakt ook heel erg goed. Hoop dat hij ook beetje blijft zitten morgen uit proberen.
Essence Longlasting eye pencil:
Mijn favo oogpotlood hij blijft goed zitten en makkelijk bruikbaar. Mijn vorige was op dus moest nieuwe hebben.













Essence Eyeshadow (Grijs en Roze)
Zijn bijde wel mooi uit gevallen de roze iets mooier dan de Grijze. Maar ze dekken bijde ook erg
Goed. daar ben ik dan ook wel weer blij mee.
Toch in het algemeen een Goede aankoop gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten