vrijdag 24 december 2010

Uit eten in emmen bij de Orchidee Inn

We hadden eerst zo iets van waar zit dat restaurant blijkt hij onder de bioscoop te zitten wel dom van ons achter af hadden we dat ook wel geweten. Het was een wok en teppanyaki restaurant dat gaat er bij mij wel altijd in. Vriendin van mij en ik waren er al toen werd ons gezegt ja twee van jullie groep heeft japans en 5 wok. Wij denken van okee zal wel goed zijn zien we wel als de rest er is. De rest kwam niet veel later ook binnen druppelen dus we konden beginen met eten. Blijk baar hadden een ik en een vriendin japans omdat wij heel graag sushi lusten. en de rest ging wokken. Omdat ik gewent ben in stadskanaal te eten bij de japaner dacht ik het zal wel behoorlijk prijzig zijn. Maar dat viel wel mee als je na gaat dat je japans voor 22.80 kan eten en dan ook gewoon all you can eat. Maar we hebben ons prima vermaakt. Hier onder een paar fotos van de avond.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten