maandag 21 februari 2011

Frozz

We waren donderdag op de huishoudbeurs heel erg leuk zoals elk jaar. maar daarvoor is deze blogpost niet. op de huishoudbeurs stond Frozz ik had er zelf nog nooit van gehoord alleen toevallig de dag er voor las ik het op twitter getweet door silja van http://sillysilsil.com/. Dat ze daar hele lekkere yoghurt hebben en dat ze gepraat had met de maker van frozz. Ik denk dan ga ik ook maar even er langs. Ik ben totaal niet fan van yoghurt bij mij komt er eerst een lading suiker over voor dat het naar binnen gaat maar toch. nu eerst een paar foto's en dan de rest van mijn ervaring met frozz.







een maal aan gekomen op de huishoud beurs kwamen we vrijwel als eerste de stand van frozz tegen ik zei tegen mijn moeder daar moeten we langs. Het was een gezellig klein standje. mama keek er nog over heen..

Nou even terug komt op de frozz. frozz is in nederland nog niet heel erg bekend maar begint er wel te komen. Ze verkopen bevroren yoghurt. De yoghurt is lekker zoet je kan er van allerlij dressings over heen gooien zoals aardbijen,chocola, mango, nootjes, musli, meloen en nog wel meer. door die combinatie word het echt heerlijk altans dat is mijn mening.


lijkt het jullie ook lekker ?


groetjes

klaudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten