zaterdag 5 februari 2011

shop log utrecht 5-2-2011


De gloss waar ik het merk niet van ken maar mooi kleurtje. sisley heet het merk


mac duo oogschaduw

De mac foundation

Mac oogschaduw,mac foundation, lipgloss voor mij onbekend merk maar wel 31 euro. lipbalsem van de douglas die ik nog niet had en tester van de body shop

setje van de body shop: body lotion shimmery en douch gel 10 euro samen.

tweede boxer van de pieces

Ondergoed van de pieces 3 boxers voor 15 euro en hempje voor 12 euro. een boxer is naar vriendin van mij gegaan

H&M shirtje.


komt van make up nog genoeg reviews deze week. waar zijn jullie meeste benieuwd na

4 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes heb je gedaan :D
    Ben benieuwd naar je rieviews.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke producten heb je aangeschafd! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog mensen Pieces ondergoed kopen want ik vind dat echt geen kwaliteit. Daarentegen de MAC spullen, die zijn super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeww die mac ziet er mooi uit <3 (oogschaduw dan hihi)

    BeantwoordenVerwijderen