zondag 27 februari 2011

Shoppen met Klau, door: Roelinka

Hallo iedereen. Van het weekend leuk wezen schoppen met Klaudia. Heb wat foto`s gemaakt van wat ik gekocht heb.
Heb niet zo`n goede camerakwaliteit, dus hoop dat jullie deze leuke spulletjes goed kunnen zien!
Ik heb trouwens nog nooit geblogt, dus ik hoop dat ik het er goed vanaf breng. Veel kijk- en leesplezier!

Ik laat in de onderstaande foto`s eerst mijn leuke oorbellen zien.



Dit is een van mijn nieuwste aanwinsten; oorbellen in de vorm van sterren. Ze zijn zilver en zwart. Zien er leuk uit, maar gaat niet samen met een wollen trui. De sterretjes blijven dan steeds haken aan de stof.






Dit zijn nu al één van mijn favoriete oorbellen. De vorm vind ik persoonlijk erg mooi. En door de steentjes die erin zitten zijn ze ook niet saai.




Deze oorbellen zijn mijn favoriet. Ze zijn mooi bling bling, klein, maar tog aanwezig. Ideaal voor een formele avond bijvoorbeeld.



Ik heb ook nog oorbellen gekocht in de vorm van een bloem, maar die waren zo klein dat je ze niet goed kon zien, dus heb ook maar niet de moeite genomen om daar een foto van te maken.




Nu heb ik ook nog leuke pumps gekocht. Ik ben er helemaal weg van. En ik denk dat sommige van jullie die mening zullen delen. Ze waren in de aanbieding met 50% korting, dus heb ze meteen meegenomen!!



Ik denk niet dat het goed zichtbaar is, maar deze schoenen zijn dus fuchia. En voor diegenen die niet weten wat voor kleur dat is; dat is felroze. Zoals ik dus als zei, ik vind ze hélemaal geweldig.



En tot slot iets totaal anders;



Ik ben dit spel nu aan het spelen op de Nintendo DSI. Het is een leuk spel, maar niet geschikt voor moeilijke denkers. ( Zoals ik haha)

Nou dit was het voor vandaag. Tot volgende week, dan weer een nieuwe blog!
Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten