woensdag 9 februari 2011

Mac oog schaduw duo

Ik ben zaterdag naar Utrecht geweest zoals meeste van jullie wel weten en heb daar twee dingen van mac gekocht mijn eerste twee dingen van mac en ben er erg blij mee. Hier het eerste product.

Dit is de mineral eyeshadow uit de peacock collectie. in de kleur odd couple.(paars en bruin) hier onder paar fotos.



ik kan niet bepaald zeggen dat ik de verpakking er zo spectaculair uit vind zien beetje saai maar de kleuren spreken me wel aan daarom heb ik ook gekozen voor deze kleur.



zoals jullie aan de swatches kunnen zien is de oogschaduw goed gepigmenteerd. mooie donkere kleur.

mijn ooglook:





ik vind de oogschaduw super wat vinden jullie? hij is bij de mac prostore en paar douglas filiaalen in grote steden te verkrijgen voor 19.99 dacht ik.


Gemaakt door: klaudia

3 opmerkingen: